ضمن تشکر از شما کاربر محترم جهت انتخاب سیگما برای خرید محصولات موردنظر خود، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:
- سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
- درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت سیگما به ثبت برسد.
- بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. سیگما در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.
- تبصره ۳-۱: ذکر این نکته ضروریست که فروشندگان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیستند و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
- پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و سیگما هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.
- پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
- امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
- محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان سیگما و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از سیگما حذف خواهد شد.
- تبصره ۷-۱: بازگشت وجه به حساب کاربران (کاربرانی که صرفا نسخه معیوب را خریداری کرده و نسخه سالم برای محصول در اختیار ایشان قرار نگرفته است) فقط به صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می تواند محصول دیگری را از سیگما خریداری کند.
- هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.